TILAUKSEN PERUUTTAMINEN

Tilauksen peruutus tapahtuu ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun joko sähköpostitse asakaspalvelu@jutta.fi tai puhelimitse 0407723603.

Huomioithan, että noutamatta jäänyttä postiennakkotilausta ei käsitellä automaattisesti asiakaspalautuksena tai tilauksen peruutuksena. Mikäli tilaus jää tahallisesti noutamatta, pidätämme oikeuden periä meille aiheutuneet postikulut tilaajalta. 

Vaihto- ja palautusoikeus

Tuotteilla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus tietyin edellytyksin. Hygieniatuotteiden tulee palautettaessa olla käyttämättömiä ja alkuperäisissä pakkauksissa. Hygieniatuotteisiin luetaan vaipat, harjoitteluhousut, alusvaatteet ja terveyssiteet. Asiakasta varten erikoistilattavila tuotteilla tai alennuksessa olevilla poistomyyntituotteilla ei ole automaattisesti vaihto- ja palautusoikeutta. Palautettaessa tuotteitamme pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun ennen lähetystä, jotta tiedämme odottaa palautusta ja ohjeistaa teitä siinä. 

Palauttaminen suoraan myymälään tai varastollemme on ilmaista.

Postitse palauttaminen ei ole ilmaista, vaan postikulut tulevat itselle maksettaviksi. Vaikka tilauksenne olisi tehty käyttämällä asiakaspalautussopimustamme, vähennetään postikulun osuus silti hyvitettävästä summasta. Mikäli tilauksenne toimitettiin ilman postikuluja, ja päätätte palauttaa tuotteen postitse,  hyvitettävästä summasta vähennetään todelliset postikulut.

Käsittelemme palautuksenne mahdollisimman pian. Jotta hyvityksen saaminen sujuisi mutkattomasti, on palautettavan tuotteen mukaan kirjattava tilausnumero, tilaajan yhteystiedot ja palautuksen syy ja tiedon siitä minkä tuotteen toivoisitte vaihdossa. Hyvitys tapahtuu sille maksuvälineelle millä olette tehneet alkuperäisen tilauksen. Mikäli olette maksaneet suoraan kaupan tilille, pyydämme ilmoittamaan tilinnumeron hyvitystä varten.

Reklamaatio

Mikäli tuote on viallinen ja haluatte tehdä reklamaation, olettehan ensin yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse asiakaspalvelu@jutta.fi tai puhelimitse 0407723603. Asikakaspalvelusta saatte ohjeet tuotteen palauttamista ja hyvitystä varten. Reklamaatiotapauksissa palautusta ei tehdä tavallisena maksullisena asiakaspalautuksena.